srijeda, 15. studenoga 2017.

Posao iz snova

Bokić,

Danas ću vam pričati što želim biti u životu. Dok sam bila mala, kao i sve ostale djevojčice, htjela sam biti pjevačica ili učiteljica. Iskreno, skoro sve cure su to htjele. S godinama moje mišljenje se mijenjalo. Jedno vrijeme sam htjela biti kuharica, pa teta u vrtiću... Svašta. Prije sam si mislila kako kirurg može dirati čovjekovo tijelo i "kopati" po njemu, te mi je to bilo nezamislivo. E pa sad razmišljam o tome. Sada kada sam shvatila tko su zapravo doktori i kirurgi, počelo mi se sviđati. Njihov posao mi se jako sviđa. Znam da je put do doktorice dug, a do kirurga još duži. Potruditi ću se da dam sve od sebe, te da jednog dana budem ono što želim.




Nadam se da vam se svidjelo!

3 komentara:

  1. Baš ti je lijep blog i ti si na dobrom putu da ostvariš svoje snove.

    OdgovoriIzbriši
  2. Taj posao nije baš za svakoga, ali sretno s tim i nadam se da ćeš postati ono što želiš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Za tebe jest jer si smirena i pažljiva. ;-) :-P

    OdgovoriIzbriši