srijeda, 15. studenoga 2017.

Moji hobiji

Bokić,
Danas ću vam pričati o hobijima koje treniram u slobodno vrijeme, o gimnastici i odbojci. Gimnastiku treniram od četvrtog razreda osnovne škole. Prije sam trenirala u školi, te sam bila dio školske ekipe. Išli smo na natjecanja i uvijek nam je bilo lijepo. Počela sam ju trenirati jer me prijateljica pitala hoću li ići s njom (ona je isto trenirala gimnastiku), te mi se svidjela. Sada više i ne treniram tako jako, jer ne stignem, ali ponekad sama doma treniram. Počela sam trenirati odbojku u školi i jedan mi je od najdražih sportova, uz gimnastiku. Treniram ju kada god stignem i jednostavno uživam kada ju igram. Isto kao i za gimnastiku, igram za školsku ekipu. Često idemo na natjecanja i uvijek nam je zabavno. Odbojku sam počela trenirati jer mi se svidio kao sport, te surađivanje ekipe.


Nadam se da vam se svidjelo!

Nema komentara:

Objavi komentar